Zavřít
Otevírací doba:

Po-Ne 9.00-21.00

Odpovědný vedoucí: Kateřina Marková
Umístění/číslo: suterén / 26
Telefon: +420241430985
Internetové stránky: www.celio.com
Zobrazit na mapě

Popis obchodu

Celio*, úspěch vlastními silami

Příběh francouzské společnosti, která se zabývá výrobou pánské módy, je příkladem zaslouženého úspěchu – od prvního obchodu, který byl otevřen v Paříži v roce 1985, až po přibližně 1200 prodejních míst, která byla zřízena ve více než šedesáti zemích po celém světě. Marc a Laurent Grosmanovi předvídali rozvoj oděvního průmyslu a distribuce a stvořili značku Celio*, která se stala ztělesněním preciznosti, stylu a dostupnosti. V současné době Celio* zaujímá čelné postavení v pánské módě ve Francii.

SPORTSWEAR s předstihem
Abychom pochopili originalitu značky Celio*, je třeba připomenout kontext doby, kdy tato značka vznikala. Pánská móda v Paříži na vrcholu 80. let stále postrádala vkus i styl. Přestože i zde se začínalo hovořit o sportovním oblečení, které se hřálo na výsluní zájmu zejména v USA, módní trendy se volnočasovým oděvům nadále vyhýbaly. Vše, co se v té době dalo najít ve francouzských obchodech v oddělení pánských oděvů, byla obvykle sice nezávislá móda mnoha značek, ale přesto poměrně klasická a nijak vzrušující nebo nápaditá. „Měli jsme pocit, že neformální oblečení a sportovní oděvy mají před sebou slibnou budoucnost,“ vysvětlují oba bratři a zakladatelé společnosti. Jejich nevysvětlitelný smysl pro intuici vyústil ve velmi úspěšný nápad. „Museli jsme se zbavit stávající koncepce, rozsáhlé a komplexní nabídky, prosadit naši jedinečnou identitu značky a zároveň ji znovu upevnit…“ První obchod Celio*, který byl otevřen v roce 1985 na rue Saint Lazare, dokázal přežít a přinesl slíbenou revoluci. Kolekce oděvů byly velmi chytře vystaveny ve světlých interiérech, ve kterých si zákazníci snadno našli svou cestu, procházeli z jednoho místa do druhého a probírali se podle libosti jednotlivými kusy oděvů. Design byl rovněž originální! Každý styl, který tato značka přináší, neformální i trendy, se snadno nosí a je k dispozici ve více barevných kombinacích. Krátce řečeno – značka Celio* okamžitě vynikla jako značka dostupných oděvů, které mají mužům co říci. A oslovují je i po téměř třiceti letech, kdy každý druhý francouzský muž nosí oblečení z některé z jejích kolekcí!

Rané počátky fantastického rozvoje
Společnost Celio* neváhala jít ještě dále a v následujícím roce založila obchod v Bejrútu. Jednalo se o úplně první franšízový obchod této značky, přičemž v současné době jich existuje již téměř 300 po celém světě a jsou rozděleny do pěti velkých oblastí, které doplňují francouzské zámořské departmenty a území (středozemní oblast, východní Evropa, Střední východ, Střední Amerika a Asie).

V zemích, jako je Francie, Španělsko, Itálie, Belgie, Indie, Česká republika a Slovensko, disponuje společnost vlastní maloobchodní sítí.

TOPlist