Zavřít
SMS
parking

Parkování

Návštěvníci centra mají možnost využít našeho nadzemního parkoviště, do kterého je možno pohodlně zajet z ulice Hvězdova.Tři parkovací patra nabízí návštěvníkům centra 1100 parkovacích míst, která jsou jim k dispozici každý den v týdnu, tzn. Pondělí – Neděle, od 7:00 – 22:30 hodin. Mimo tuto dobu je vjezd i výjezd na parkoviště centra uzavřen mřížovou roletou.

Ceny parkovného:
Tři hodiny parkování denně jsou zdarma, každá další započatá hodina je zpoplatněna sazbou 40,-/hod.
Parkovné je možno zaplatit u parkomatů, které jsou rozmístěné v parkovišti a u vstupu z parkoviště do pasáže centra.
Zároveň je možné parkovné zaplatit přímo u prosklené kanceláře Správy parkoviště, která se nachází u vjezdových závor.
Po zaplacení mají zákazníci na výjezd 15 minut.
V případě jakýchkoli dotazů týkajících se parkování či orientace na parkovacích podlažích je návštěvníkům k dispozici personál Správy parkoviště, který ochotně pomůže či poradí. Provozní doba kanceláře Správy parkoviště je každý den 10:00 – 21:30 hodin.

Dlouhodobé parkování:
Správa obchodního a společenského centra Arkády Pankrác nabízí dlouhodobé parkování v centru za měsíční sazbu ve výši 3.630 Kč včetně DPH. Karty dlouhodobého parkování vystavuje na počkání Správa parkoviště oproti platbě v hotovosti nebo po písemné objednávce i na fakturu. Kartička pro dlouhodobé parkování je na celý jednotlivý kalendářní měsíc, nikoliv na klouzavý 30 denní cyklus. Kartička umožňuje neomezený počet vjezdů a výjezdů v průběhu zakoupeného období (kalendářního měsíce) v otevírací době parkoviště (od 7:00 do 22:30).

Při parkování lze využít i možnosti dobíjení elektromobilů. Veškeré informace k provozu dobíjecí stanice jsou uvedeny na stránkách www.elektromobilita.cz.

V případě jakýchkoliv dotazů ohledně parkování se prosím obraťte na správu parkoviště tel. 225 111 111.

Návštěvníci mohou pro platbu parkovného použít také SMS. 

Pokud mezi společností ECE Projektmanagement Praha s.r.o., Pankrác Shopping Center k.s. a nebo EKZ 11 s.r.o. a zákazníkem, který je zároveň spotřebitelem ve smyslu obecně závazných právních předpisů, dojde ke vzniku spotřebitelského sporu, má tento zákazník - spotřebitel možnost mimosoudního řešení sporu. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce; internetová adresa tohoto subjektu je www.coi.cz.

TOPlist